Bli medlem

Du blir medlem i Rydaholms IF genom att fylla i formuläret här nedanför och betala in medlemsavgiften.

Om du blir medlem så stödjer du Rydaholms IF i vårt arbete med träningar, tävlingar, konstnö-anläggningen, med mera. Våra medlemmar får också rabatt på säsongskortet för spåravgiften på konstsnön.

Medlemsavgiften är 100 kr/år för en enskild medlem eller 300 kr/år för en hel familj. Du kan antingen swisha medlemsavgiften till vårt swish-nummer: 123 057 81 38 eller sätta in dem på vårt bankgiro: 5861-9032. Du kan också skanna QR-koden här intill i Swish-appen.

Vi behöver registrera ditt personnummer för att följa alla regler kring t.ex. föreningsbidrag.
Om det är ett familjemedlemsskap, ange namn och personnummer på familjemedlemmar här. Om du är enskild medlem behöver du inte fylla i något.
För att kunna vara med i medlemsregistret behöver du godkänna att vi hanterar dina och eventuella familjemedlemmars personuppgifter. Vi kommer naturligtvis att hantera dem säkert och vi skulle aldrig sälja vidare dem till tredje part. Du har alltid rätt att begära ut ett utdrag av vilka personuppgifter vi lagrar om dig och också begära att de raderas. Hör i så fall av dig till föreningens ordförande (se kontaktuppgifter här).