Hyra skidutrustning

Vi vill att alla ska ha möjlighet att vara med på våra träningar och vill gärna underlätta för alla att lära sig att åka skidor. Därför ger vi våra unga medlemmar (upp till 18 år) möjlighet att hyra skidutrustning av oss! Du får hyra pjäxor, längdskidor och stavar som passar dig. Vi har utrustning till barn och ungdomar och både till nybörjare och för lite mer erfarna åkare. Det kostar 200 kronor per säsong att hyra skidor av oss. Avgiften tar vi ut för att bekosta underhåll och inköp av ny utrustning.

Vårt mål är att kunna ha utrustning till alla unga medlemmar som vill ha! Om vi behöver prioritera mellan flera intresserade prioriterar vi i första hand de som deltar i våra öppna träningar och i andra hand de som bor i närområdet (Rydaholms och Horda skolområde).

Är du intresserad av att hyra utrustning säsongen 2022/2023? Fyll i formuläret här nedanför!

Intresseanmälan skidhyra

T.ex. om du bara vill hyra delar av en utrustning.